Aveți nevoie de un software pentru contracte?

Program facturare contracte într-un mod simplu și eficient cu software-ul MEFI
Atunci când vine vorba de identificarea problemelor, reducerea riscurilor și dezvoltarea unor viziuni clare privind rentabilitatea companiei gestionarea și construirea contractelor într-o afacere este importantă . De aceea propunem o soluție de management al contractelor utilizând software-ul Mefi, care poate fi implementat cu succes pentru toate tipurile de contracte comerciale atât cu furnizorii, cât și cu clienții, ținând cont de cerințele fiecărei companii. Mefi este un sistem CRM complet ce oferă nu doar un software pentru contracte.

Cei care optează pentru programul MEFI vor avea:

  • adăugarea de noi sarcini ale clienților;
  • import predefinit pentru subiect, tipul contractului, valoare și valabilitate;
  • adăugând o descriere a contractului creat;
  • import predefinit de date contractuale ale clientului direct pe contract;
  • selecția grupată a tipurilor de contracte înregistrate;
  • se poate atașa la contract documente în format electronic;
  • funcție pentru vizualizarea PDF-urilor, printarea și descărcarea contractului;
  • trimiterea contractului prin e-mail pe baza unui șablon predefinit;
  • generează automat un tip de contract predefinit;
  • integrarea câmpurilor de implicare predefinită a clienților în conținutul contractului;
  • atribuirea contractului PDF grupului de clienți;
  • filtrarea bazei de date a contractelor;
  • raport detaliat al tuturor contractelor;
  • opțiunea de a reînnoi contractele pentru o anumită perioadă de timp.

Beneficii pentru companie:

  • acces rapid la contracte pentru eventuale îmbunătățiri în execuție, analiza rezultatelor, poziția de negociere etc.
  • reducerea muncii cu hârtie și riscul pierderii contractelor și a documentelor asociate;
  • realizarea unei prezentări generale a partenerilor prin centralizarea informațiilor contractuale despre un anumit partener.
  • evidențiază toate contractele;
  • reducerea timpului necesar pentru încasarea facturilor legate de contracte;
  • reducerea ciclului de vânzări;
  • reducerea costurilor și a eforturilor depuse de angajați;
  • gestionarea tuturor contractelor și a informațiilor referitoare la vânzare sau cumpărare.

cont demo