Gestionați clienții dvs. de afaceri cu software-ul CRM!

Aplicația CRM oferită de GestiuneFirma.Ro este o soluție pentru gestionarea afacerilor de orice tip. Când ne gandim la management-ul clienților, software-ul acesta vă ajută să vă mențineți clienții oferindu-vă o multitudine de informații benefice despre acestea, ceea ce ajută la îmbunătățirea serviciilor, produselor și creșterii producției. Și cine nu vrea asta? Această aplicație vă ajută să obțineți date tangibile despre fiecare client pentru a afla exact ce doresc, ce îi interesează, ce aleg, și astfel mergeți în siguranță, fără suspiciune și risc.

Serviciile oferite de CRM se bazează pe gestionarea bazei de date a clienților în strânsă legătură cu orice tip de documente electronice. Pornind de la o simpla vizita sau oferta trimisa unui client si urmata de contracte, campanii si proiecte, sistemul este perceput ca un centru de control al clientului cu o interfata usor de folosit si usor de folosit care sa satisfaca nevoile companiei si structura organizationala.

Softul va aduce o multitudine de beneficii pentru companie : creșterea loialității clienților și creșterea vânzărilor, îmbunătățirea imaginii companiei, îmbunătățirea produselor sau serviciilor prin furnizarea de feedback de la client, ajutând la personalizarea și configurarea campaniilor de marketing, sondaje, emailuri,  consolidarea relațiilor cu anumiți clienți importanți etc.

CRM-ul nostru realizează următoarele funcții de gestionare a clienților:

  • adăugați noi clienți;
  • permite importul și exportul de clienți în diferite formate;
  • adăugați note pentru membrii personalului clienților;
  • generează automat un raport contabil;
  • gestionează facturile clienților;
  • gestionează plățile efectuate de client;
  • atribuie sugestii de colaborare cu clienții;
  • vă permite să alocați o ofertă de clienți;
  • permite clientului să acorde credite retur;
  • înregistrează costuri suplimentare pentru client;
  • gestionează proiectele atribuite clientului;
  • oferă posibilitatea de a gestiona contractele atribuite clientului;
  • permite atribuirea unei sarcini clientului;
  • gestionarea tichetelor de asistență;
  • gestionează fisierele atașate de client sau membrii personalului;
  • aveți posibilitatea de a adăuga informații într-un seif securizat pe un server;
  • setați mementouri pentru membrii personalului clienților;
  • afișează locația clientului dvs. (Hărți Google) pe hartă.

Beneficiile aduse de acest soft CRM sunt numeroase, iar efectele asupra unei firmei sunt foarte vizibile după un anumit timp de utilizare. Deoarece, la baza creșterii vânzărilor, cea mai importantă componentă o constituie loialitatea clienților, prin alegerea acestui sistem, gestionarea clienților dvs. nu va fi mai greu de realizat, ci dimpotrivă va deveni o modalitate simplă de a vă păstra clienții.

Pentru mai multe informații despre acest program, nu ezitați să ne contactați!

 

Solicitare Cont CRM