Astăzi vom răspunde la următoarea întrebare:

Ce reprezintă un sistem CRM?

Tehnologia CRM poate gestiona relațiile și a interacțiunile cu potențialii clienți și clienții actuali. Scopul unui CRM este simplu: îmbunătățirea relațiilor de afaceri. Un sistem CRM ajută companiile să rămână conectați la clienți, să eficientizeze procesele și să îmbunătățească profitabilitatea.
Când vine vorba de managementul relațiilor cu clienții, înțelegem un sistem CRM care ajută la gestionarea contactelor, managementul vânzărilor, productivitatea afacerilor și multe altele.

Soluția pentru gestionarea relațiilor cu clienții ar fi softul CRM care vă ajută să găsiți clienți noi, să vă păstrați profitabilitatea și să vă mențineți clienții existenți satisfăcuți, stocând informații despre ele și perspectiva acestora într-un mod care vă va ajuta să vă construiți relații puternice cu dvs. și să vă dezvoltați afacerea mai rapid. Sistemele CRM încep prin colectarea de clienți, e-mail, telefon, date sociale și multe altele (în funcție de fiecare client) pe mai multe surse și canale. De asemenea, puteți să cunoașteți automat alte informații, cum ar fi cele mai recente informații despre activitatea companiei, și să păstrați personalul personal, cum ar fi pretențiile personale ale clientului în comunicare. Sistemul CRM organizează aceste informații pentru a vă oferi o evidență completă a persoanelor și a companiilor.

O platformă CRM se poate conecta la alte aplicații de afaceri care vă ajută să vă dezvoltați relațiile cu clienții. Soluțiile CRM de astăzi sunt mai deschise și se pot integra în afacerea dvs., cum ar fi semnarea documentelor, contabilitatea și facturarea, anchete astfel încât informațiile să curgă în ambele sensuri, pentru a vă oferi o imagine reală a clienților la 360 de grade.

Noua generație de CRM merge cu un pas mai departe, iar inteligența încorporată automatizează sarcinile administrative, cum ar fi introducerea datelor, astfel încât să puteți avea timp pentru activități mai valoroase.

cont demo