Pentru cine este CRM?

Un sistem CRM oferă tuturor – din vânzări, servicii pentru clienți, dezvoltare de afaceri, recrutare, marketing sau orice altă linie de afaceri – o modalitate mai bună de a gestiona interacțiunile și relațiile externe care conduc succesul. Un instrument CRM vă permite să stocați informațiile de contact ale clienților și ale clienților, să identificați oportunitățile de vânzare, să înregistrați problemele legate de servicii și să gestionați campaniile de marketing, toate într-o singură locație centrală și să oferiți informații despre fiecare interacțiune cu clienții pentru oricine din compania dvs. care ar putea avea nevoie de ele.

Cu vizibilitate și acces ușor la date, este mai ușor să colaborați și să creșteți productivitatea. Toată lumea din compania dvs. poate vedea cum au fost comunicate clienții, ce au cumpărat, când au cumpărat ultima dată, ce au plătit și multe altele. CRM poate ajuta companiile de toate dimensiunile să conducă la creșterea afacerilor și poate fi deosebit de benefică pentru o afacere mică, unde echipele trebuie adesea să găsească modalități de a face mai mult cu mai puțin.

Iată de ce CRM contează pentru afacerea dvs.

Gartner estimează că, până în 2021 , CRM va fi cea mai mare zonă de venituri a cheltuielilor din software-ul întreprinderii.Dacă afacerea dvs. va dura, știți că aveți nevoie de o strategie pentru viitor. Aveți obiective pentru vânzări, obiective de afaceri și profitabilitate. Dar obținerea de informații actualizate și fiabile despre progresul dvs. poate fi dificilă. Cum traduceți numeroasele fluxuri de date provenite din vânzări, servicii pentru clienți, marketing și monitorizarea social media în informații utile de afaceri?

Un sistem CRM vă poate oferi o imagine clară a clienților dvs. Puteți vedea totul într-un singur loc – un tablou de bord simplu, personalizabil, care vă poate indica istoricul anterior al clientului dvs., starea comenzilor, orice probleme restante ale clienților și multe altele.

Puteți chiar să alegeți să includeți informații din activitatea publică socială – cum ar fi plăcerea și nu-i place, ce spun și de a împărtăși despre dvs. sau concurenții dvs. Agenții de marketing pot utiliza o soluție CRM pentru a înțelege mai bine conducerea vânzărilor sau a perspectivelor care vin, făcând previziunea mai simplă și mai precisă. Veți avea o vizibilitate clară a fiecărei oportunități sau plumb, vă va arăta un drum clar de la întrebări la vânzări. Unele dintre cele mai mari câștiguri din productivitate pot proveni din deplasarea dincolo de CRM ca instrument de vânzări și marketing și încorporarea acesteia în afacerea dvs. – de la resurse umane la servicii pentru clienți și managementul lanțului de aprovizionare.

Deși sistemele CRM au fost utilizate în mod tradițional ca instrumente de vânzări și marketing, echipele de service pentru clienți au mari avantaje în utilizarea acestora. Clientul de astăzi ar putea ridica o problemă într-un singur canal – să spunem, Twitter – și apoi să comutați la e-mail sau la telefon pentru ao rezolva în mod privat. O platformă CRM vă permite să gestionați ancheta pe canale fără să pierdeți calea, oferind vânzări, servicii și comercializând o singură viziune a clientului.

SOFT CRM

Rularea unei afaceri fără CRM vă poate costa bani reali.

Mai multă administrare înseamnă mai puțin timp pentru orice altceva. O echipă activă de vânzări poate genera un flux de date. Replicile sunt pe drum, vorbind cu clienții, întâlniți perspectivele și găsind informații valoroase – dar prea des aceste informații sunt stocate în note scrise de mână, laptopuri sau în interiorul conducătorilor vânzătorilor.

Detaliile se pot pierde, întâlnirile nu sunt urmărite prompt, iar prioritizarea clienților poate fi o chestiune de presupunere mai degrabă decât un exercițiu riguros bazat pe fapte. Și poate fi mai complicat dacă un agent de vânzări cheie merge mai departe. Dar nu doar vânzările care suferă fără CRM.

Este posibil ca clienții dvs. să vă contacteze pe o serie de platforme diferite, inclusiv telefon, e-mail sau suport social – să vă adresați întrebări, să urmați comenzile sau să vă contactați în legătură cu o problemă. Fără o platformă comună pentru interacțiunile cu clienții, comunicările pot fi pierdute sau pierdute în inundațiile de informații – ceea ce duce la un răspuns lent sau nesatisfăcător.

Chiar dacă colectați cu succes toate aceste date, sunteți confruntat cu provocarea de a face sens. Poate fi dificil să extragi inteligența. Rapoartele pot fi greu de creat și pot pierde timp de vânzare valoroasă. Managerii pot pierde din vedere ceea ce fac echipele, ceea ce înseamnă că nu pot oferi sprijinul potrivit la momentul potrivit – în timp ce o lipsă de supraveghere poate duce la lipsa de responsabilitate din partea echipei.

O soluție de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) vă ajută să găsiți clienți noi, să câștigați afacerea dvs. și să îi mențineți fericiți organizând informații despre clienți și despre perspective, într-un mod care vă ajută să vă construiți relații mai puternice cu acestea și să vă dezvoltați afacerea mai rapid. Sistemele CRM încep prin colectarea site-ului clientului, a e-mailului, a telefonului, a datelor din mass-media sociale și multe altele, pe mai multe surse și canale. De asemenea, poate atrage automat alte informații, cum ar fi știri recente despre activitatea companiei, și poate stoca detalii personale, cum ar fi preferințele personale ale clientului în domeniul comunicațiilor. Instrumentul CRM organizează aceste informații pentru a vă oferi o evidență completă a indivizilor și a companiilor în ansamblu, astfel încât să puteți înțelege mai bine relația dvs. în timp.
O platformă CRM se poate conecta și la alte aplicații de afaceri care vă ajută să dezvoltați relațiile cu clienții. Soluțiile CRM de astăzi sunt mai deschise și se pot integra cu instrumentele dvs. de afaceri preferate, cum ar fi semnarea documentelor, contabilitatea și facturarea, și anchete, astfel încât informațiile să circule în ambele moduri pentru a vă oferi o imagine reală de 360 ​​de grade a clientului dvs.
 
Iar noua generație de CRM merge cu un pas mai departe: inteligența încorporată automatizează sarcinile administrative, cum ar fi introducerea datelor și rutarea cazurilor de plumb sau serviciu, astfel încât să puteți elibera timp pentru activități mai valoroase. Câștigurile generate automat vă ajută să înțelegeți mai bine clienții dvs., chiar văzând cum se vor simți și vor acționa astfel încât să puteți pregăti o acțiune bună.

Iată cum un sistem CRM vă poate ajuta astăzi afacerea.

1. ÎMBUNĂTĂȚIȚI LINIA DE JOS.
Introducerea unei platforme CRM s-a dovedit că produce rezultate reale – inclusiv îmbunătățiri directe către linia de jos. Aplicațiile CRM au o experiență dovedită de creștere:

Îmbunătățiri procentuale medii raportate de clienții Mefi
Sursa: Studiul relațiilor de vânzări realizat 2014-2016 în rândul a 10.500 + clienți selectați aleatoriu. Dimensiunile răspunsurilor pentru fiecare întrebare variază.
2. IDENTIFICAȚI ȘI CLASIFICAȚI CONDUCĂTORII.
Un sistem CRM vă poate ajuta să identificați și să adăugați utilizatori noi și ușor și rapid și să le clasificați cu exactitate. Concentrându-se pe conducerea potrivită, vânzările pot prioritiza oportunitățile care vor încheia tranzacțiile, iar marketingul poate identifica potențialii clienți care au nevoie de mai multă îngrijire și îi vor face să devină lideri de calitate.

Cu informații complete, precise, centralizate despre clienți și perspective, vânzările și marketingul își pot concentra atenția și energia asupra clienților potriviți.

3. CREȘTEREA RECOMANDĂRILOR CLIENȚILOR EXISTENȚI.
Prin înțelegerea mai bună a clienților, oportunitățile de vânzări încrucișate și de revânzare devin clare – oferindu-vă șansa de a câștiga noi afaceri de la clienții existenți.

Cu o vizibilitate mai bună, veți putea, de asemenea, să vă mențineți clienții mulțumiți de servicii mai bune. Clienții fericiți sunt probabil să devină clienți repetați și clienții repeta cheltui mai mult – până la 33% mai mult, conform unor studii.

4. OFERIȚI UN SPRIJIN MAI BUN CLIENȚILOR.
Clienții de astăzi așteaptă sprijin rapid, personalizat, în orice moment al zilei sau al zilei. Un sistem CRM vă poate ajuta să furnizați serviciul de înaltă calitate pe care clienții îl caută. Agenții dvs. pot vedea rapid ce produse au comandat clienții și pot obține o evidență a fiecărei interacțiuni, astfel încât să ofere clienților răspunsurile de care au nevoie, rapid.

5. ÎMBUNĂTĂȚIREA PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR.
Un sistem CRM bun va culege informații dintr-o mare varietate de surse din întreaga afacere și dincolo. Acest lucru vă oferă cunoștințe fără precedent cu privire la modul în care se simt clienții dvs. și la ceea ce spun despre organizația dvs. – pentru a îmbunătăți ceea ce oferiți, pentru a identifica problemele la timp și pentru a identifica lacunele.

Iată ce CRM bazat pe cloud oferă afacerea dvs.

CRM și revoluția de computere în cloud au schimbat totul. Poate că cea mai semnificativă dezvoltare recentă a sistemelor CRM a fost trecerea în cloud din software-ul CRM local. Eliberați de necesitatea de a instala software pe sute sau mii de computere desktop și dispozitive mobile, organizațiile din întreaga lume descoperă avantajele transferării datelor, a software-ului și a serviciilor într-un mediu online securizat.

MUNCA DE ORIUNDE.
Sistemele CRM bazate pe cloud, cum ar fi MEFI. Înseamnă că fiecare utilizator are aceleași informații, tot timpul. Echipele dvs. de vânzări aflate în trafic pot să verifice datele, să le actualizeze imediat după o întâlnire sau să lucreze de oriunde. Aceleași informații sunt disponibile pentru oricine are nevoie, de la echipa de vânzări la reprezentanții serviciului de relații cu clienții.

REDUCE COSTURILE.
CRM poate fi implementat rapid și ușor. Un sistem bazat pe cloud nu are nevoie de o instalare specială și nu există hardware pentru a configura, menținerea costurilor IT scăzute și eliminarea durerii de cap a versiunilor de control și actualizare a versiunilor.

În general, sistemele CRM bazate pe cloud sunt evaluate în funcție de numărul de utilizatori care accesează sistemul și de tipurile de caracteristici de care aveți nevoie. Acest lucru poate fi foarte rentabil din punct de vedere al cheltuielilor de capital și este, de asemenea, extrem de flexibil – permițându-vă să măriți și să adăugați mai mulți oameni pe măsură ce afacerea dvs. crește. Mefi este flexibil și în ceea ce privește funcționalitatea – nu plătiți pentru niciun element care nu vă este util.

O PLATFORMĂ CRM BAZATĂ PE CLOUD VĂ OFERĂ:
Dezvoltare mai rapidă
Actualizări automate de software
Eficiența costurilor și scalabilitatea
Abilitatea de a lucra de oriunde, pe orice dispozitiv
Creșterea colaborării

Articole utile despre CRM

Cum functioneaza un CRM? Software-ul nostru bazat pe cloud – mai mult decât un CRM – ajută companiile din clasa de mijloc din domeniul serviciilor ...
Astăzi vom răspunde la următoarea întrebare: Ce reprezintă un sistem CRM? Tehnologia CRM poate gestiona relațiile și a interacțiunile cu potențialii clienți și clienții actuali. ...
Astăzi vom încerca să vă ajutăm să găsiți răspunsul la una dintre cele mai frecvente întrebări de către noi: Ce afaceri au nevoie de un ...
Fii una dintre companiile care utilizează un CRM! Aflați care sunt avantajele companiilor care utilizează un CRM În momentul acesta, Internetul, noile tehnologii de comunicare, ...
Aveți nevoie de un software pentru contracte? Program facturare contracte într-un mod simplu și eficient cu software-ul MEFI Atunci când vine vorba de identificarea problemelor, ...
Cu programul CRM puteți simplifica gestionarea afacerii dvs. și puteți mări vânzările cu 30%. Implementarea acestuia duce la finalizarea mai multor tranzacții, creșterea vânzărilor și ...
Gestionați clienții dvs. de afaceri cu software-ul CRM! Aplicația CRM oferită de GestiuneFirma.Ro este o soluție pentru gestionarea afacerilor de orice tip. Când ne gandim ...
GestiuneFirma.Ro