5 tactici pentru a conduce trafic catre site-ul tau ce nu tin de SEO

Deși toate firmele cu prezență online ar trebui să investească în optimizarea motoarelor de căutare, nu este asta totul, atunci când vine vorba de direcționarea traficului către un site profesional.

Nu este o surpriză faptul că direcționarea traficului spre site-ul dvs. web este cheia pentru conversii mai mari și venituri mai mari. La urma urmei, dacă oamenii nu vă vizitează afacerea online, cu siguranță nu vor finaliza achizițiile de comerț electronic.

Cu toate acestea, se pare că orice afacere in 2018 a intrat all-in în optimizarea motorului de căutare (SEO) pentru a crește traficul către site-uri web.

Acum, SEO este o strategie eficientă de creștere digitală. Numai Google a condus 72% din traficul global de căutare desktop pe site-uri web în ultimul an, potrivit Net Marketshare. Cu toate acestea, pe măsură ce internetul crește, iar mai multe companii continuă să lupte pentru a rangul nr. 1 pentru aceleași cuvinte cheie, șansele de a clasifica și de a conduce suficient trafic se diminuează. Prin urmare, este în interesul principal al mărcilor să exploreze alte modalități de creștere a traficului pe site.

Înainte de introducerea unei campanii de trafic pentru site-uri noi, marketingul trebuie să analizeze mai întâi traficul și analizele curente. Utilizați instrumente precum Google Analytics și SEMRush pentru a determina de unde provine traficul, cât timp utilizatorii explorează site-ul dvs., paginile web și conținutul care le place cel mai mult și când în timpul călătoriei lor de utilizator aceștia părăsesc în mod obișnuit site-ul dvs. Accesul la aceste informații vă va permite să creați o strategie mai bună și mai puternică pe canalele pe care le vom explora și vă vom îmbunătăți ratele potențiale de clicuri.

Apoi, puteți mări traficul pe site cu cele cinci strategii:

1. Începeți blogul clienților.

Blogurile clienților de pe alte site-uri web ating multe obiective. În primul rând, aceasta adaugă o creștere a PR și vă îmbunătățește credibilitatea ca expert în industria dvs. și în spațiul public. Aceasta crește increderea brand-ului  și expune compania la noi clienți potențiali. Și, ca un bonus mic, nu crește clasamentul SEO prin link-urile sale înapoi la site-ul dvs.

În mod eficient, pentru blogul clienților, găsiți companiile și site-urile web să colaboreze cu aceștia pentru a-și împărtăși publicul țintă și / sau industria și să primească suficient trafic pentru a-l face să merite. Dacă afacerea dvs. are un blog, puteți, de asemenea, să intervievați cu alți experți din industrie și să încurajați pe cei intervievați și companiile lor să partajeze interviurile pe site-urile de socializare și pe paginile lor de presă.

Întrebați-le despre valorile lor lunare, ce apeluri la acțiune indică spre site-ul dvs., veți fi alocați și dacă vor posta articolul dvs. pe canalele media sociale. Și vorbind despre social media …

2. Investiți în mediile sociale.

Social media este o piață tot mai în creștere pentru afacerile online. La urma urmei, potrivit Sprout Social, mediile sociale afectează în mod direct 74% din deciziile de cumpărare ale consumatorilor. Diferitele platforme social media pot acționa atât ca constructor de mărci, care vor influența fidelitatea și traficul pe termen lung al mărcii, precum și clicurile imediate și traficul.

Asigurați-vă că postați pe rețelele sociale pe care este activă demografia dvs. – unele cercetări rapide de piață vor face acest lucru clar. În plus, nu se bazează pe postări organice. Din nefericire, mulți algoritmi de social media conduc posturile de afaceri în partea de jos a știrilor și cer companiilor să plătească pentru a promova. Cu toate acestea, mediile sociale plătite, cum ar fi anunțurile Facebook, sunt una dintre cele mai ieftine forme de publicitate online și pot oferi o rentabilitate puternică a investiției dacă sunt executate bine – cheia constă în găsirea unei mari companii de marketing social media pentru a crea o strategie eficientă.

3. Utilizați marketingul prin e-mail.

Deși există o anumită discrepanță în ceea ce privește rentabilitatea exactă a marketingului prin e-mail pentru investiții, sursele sunt de acord că este unul dintre cele mai utile instrumente de marketing și oferă o rentabilitate ridicată a investiției. Mărcile pot promova produse, servicii sau chiar inițiative de marketing în materie de conținut, cu un simplu email sau un buletin informativ.

Pentru a maximiza beneficiile de marketing prin e-mail, încercați testarea, segmentarea și personalizarea A / B. Aceste tactici vor crea o relație mai personală între dvs. și clienții dvs., vă vor ajuta să determinați conținutul și subiectele pe care le preferă și să vă trimiteți e-mailurile atunci când abonații dvs. sunt cel mai probabil să-i deschidă și să se angajeze cu ei.

4. Integrați conținutul video

Video este o formă extrem de eficientă, dar încă nefolosită de marketing de conținut. Deși multe companii se concentrează pe bloguri și pe adepții Instagram , de exemplu, inițiativele video primesc un număr mare de acțiuni și opinii. Potrivit raportului HubSpot de marketing video, 76 la sută dintre comercianți spun că conținutul video a crescut traficul pe site-ul lor.

Acoperirea arsurii Harry are un exemplu excelent de marketing video. Acest scurt videoclip introduce consumatorii la brand, stabilește un ton ușor și jucăuș și informează clienții potențiali despre originea companiei într-un instantaneu angajat. Compania a încorporat-o inteligent direct pe site-ul său web, precum și a împărțit-o pe social media.

Există o mulțime de videoclipuri pe care le puteți include în această strategie, inclusiv videoclipuri de marcă, clipuri media sociale scurte, reclame, informații, demonstrații și informații. În plus, dacă se potrivește mărcii dvs., mergeți cu un pas mai departe și oferiți seminarii web. Acest lucru va implica digital clienții, va oferi o valoare ridicată consumatorilor și chiar vă va oferi șansa de a colecta e-mailuri, ceea ce vă poate ajuta cu pasul trei de mai sus.

5. Publicitatea online

În timp ce strategiile organice, neplatite care conduc traficul sunt visul fiecărei mărci, uneori, pur și simplu nu puteți să bateți publicitatea. În schimb, uitați-vă la tactici de publicitate unice, cum ar fi retargetul și remarketingul.

Potrivit ReTargeter , doar 2% din site-urile web se transformă în prima vizită. Atât retargeting-ul, cât și remarketingul se bazează pe cookie-uri, care sunt abandonate în browsere, pentru a urmări utilizatorii de pe web. Retargetingul servește apoi anunțurile consumatorilor pentru site-ul dvs. web, încurajându-i să revizuiască destinația. Între timp, remarketingul trimite utilizatorilor un e-mail cuantificat în funcție de activitatea pe site-ul dvs. Web.

Deși optimizarea motorului de căutare este eficientă și toate companiile cu o prezență online ar trebui să investească în acesta, SEO nu este finalul, ci toate în ceea ce privește traficul către un site profesional. Prin investirea în medii sociale, postări de bloguri clienți, marketing regulat prin e-mail, conținut video și publicitate digitală, veți crește cu siguranță traficul site-ului fără concurența directă care vine cu cuvintele cheie SEO.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *