Pregătit pentru 2019? Aflați care sunt tendințele în marketingul digital!

Vestea circulă la viteza luminii, precum și tendințele în marketingul digital.

Deoarece în 2018 am analizat, am măsurat, am creat și am îndrăznit să credem mai mult în noile strategii, suntem pregătiți să ne luăm zborul în 2019. Dacă nu ați aflat încă de schimbările așteptate pentru anul viitor, vă vom anunța. Nu numai că am ținut un ochi pe toate site-urile noastre specializate, dar am aflat direct de la Google  ce schimbări se pregătește  și am încercat cu clienții noștri să pună în aplicare deja o serie de aceste noi tendințe.

Pentru ca anul 2019 să nu vă prindă nepregătit, împărtășim câteva secrete:

1.Video Marketing

Este de așteptat ca în 2019, 80% din conținutul online să fie în formă vizuală. În acest nou context, videoclipul devine cea mai avantajoasă opțiune pentru companiile care doresc să dezvolte o marcă și să atragă clienți. 

În mediul online, videoclipurile cu impact au conținut publicitar, dar sunt, de asemenea, o sursă valoroasă de divertisment, ceea ce ridică noi provocări pentru marketing.

Vestea proastă este că nu ne vom împărtăși ideile. În schimb, vestea bună este că toate platformele de marketing au opțiunea de încărcare video. Deci, puteți să vă jucați cu propriile variante – de la reclame bazate pe YouTube la povești ingenioase despre Instagram.

Astfel, conținutul video poate fi, de asemenea, printre cele mai ieftine și mai benefice metode de marketing de performanță digitală.

În plus, opțiunea Live Video este noutatea cu care platformele Social Media au surprins publicul în ultimii doi ani. Pentru anul 2019, însă, este anunțat un nou nivel atins de această funcție. 45% dintre utilizatorii video live au spus că ar plăti să urmărească o personalitate a cărei fan este într-o emisiune online. Ați fi așteptat astfel de evoluții în mediul online?

2. Creativitatea la cote maxime

Nu ar fi o noutate pentru oricine că succesul în marketing se datorează conținutului original, de calitate, dar diversitatea comunicării online implică noi abordări pentru crearea sa.

Este crucial ca fiecare mesaj transmis clientului să conțină informații noi, autentice și să capteze imediat atenția. Seth Godin spune că lumea din prezent înseamnă mai multe informații, mai multe opțiuni, mai multă libertate și mai multă interacțiune. Suntem total de acord!

Creativitatea este, prin urmare, principala sursă pe care trebuie să o abuzeze marketerii în 2019. Ce schimbări are nivelul de personalizare a mesajelor în lumea digitală. Oamenii doresc să primească informații în funcție de gustul lor și în funcție de așteptările pe care le au de la brandurile cu care interacționează, atât în ​​Social Media, cât și în  Marketing prin e-mail  . 2019 este doar începutul unui val de strategii individualizate.

3. Anunțurile Google, unde?

Știați că 30% dintre utilizatorii de Internet vor fi chemați la AdBlock până la sfârșitul acestui an?

Considerați că  anunțurile Google  vor suferi, dar modificările anunțate de Google sunt tocmai scopul de a stimula procesul de publicitate. În acest context, în calitate de comercianți, ne adaptăm continuu la noi modalități și canale de comunicare pentru a ajunge la clienți.

De asemenea, este important ca dinamica preferințelor fiecărui consumator să fie pe deplin înțeleasă, astfel încât noile strategii să fie integrate într-o campanie de comunicare eficientă și durabilă.

Pentru a obține rezultate reușite, comercianții, precum și clienții lor, trebuie să țină un ochi pe micro-momente în timpul unei călătorii digitale a clienților. Puteți profita de orice interacțiune a unui potențial client cu site-ul dvs., urmând intențiile și comportamentul acestuia pentru a vă optimiza campaniile de marketing.

Această tendință este completată de importanța crescândă a conținutului personalizat de calitate, care echilibrează balanța în favoarea companiilor care desfășoară campanii de marketing de înaltă performanță.

4. Oameni și roboți

Ceea ce părea de necrezut acum câțiva ani va deveni normal în 2019. Pregătește-te să colaborezi cu roboții pentru a oferi clienților noștri noi experiențe online!

Chatbox-urile reprezintă metoda unică și eficientă de a interacționa direct cu clienții actuali sau potențiali prin furnizarea de informații despre gradul de conștientizare a mărcii dvs. sau despre produsele și serviciile (vânzări).

Această opțiune nu numai că vă ajută să obțineți mai multe date despre interesele și intențiile acestora, ci va contribui la eficientizarea procesului de interacțiune directă și de calitate, un plus pentru orice companie.

De exemplu, aveți ocazia să vă înscrieți  la  pagina  Facebook a Craft Interactive și să discutați cu Crăftuleț, un robot care învață din ce în ce mai mult din interacțiunea cu chat-ul și ne ajută să răspundem rapid și precis solicitărilor clienților noștri. În plus, în 2019, 40% dintre companiile mari vor adopta această strategie.

Metodele personalizate de marketing vor implica, începând cu anul 2019, o căsuță cu personalitate proprie. Și pentru a vă convinge că este o soluție bună pentru orice afacere, vă spunem și că 33% dintre cei 5.000 de respondenți dintr-un sondaj au o opinie pozitivă despre interacțiunea chatbox, în timp ce 48% sunt neutri. Acesta din urmă le poate convinge imediat cu ajutorul unui robot de inteligență artificială.

Vă oferim câteva idei pentru a face față schimbării, alegeți cum să atrageți clienții dvs.!

5. Dominarea social media

Cu aproape jumătate din populația online din lume, rolul pe care   platformele  Social Media îl au în viața celuilalt  crește  .

Deși oamenii de marketing încă învață să adapteze dinamica impresionantă a algoritmilor online, este important de reținut că platformele Social Media oferă date esențiale despre preferințele și comportamentul oamenilor.

În același timp, există tendința ca Internetul să câștige tot mai multă încredere în influență, în detrimentul campaniilor de publicitate clasice. Oamenii sunt încurajați să cumpere, urmând recomandări sau recenzii, determinând companiile să diversifice tipul și canalele de comunicare către clienții actuali și potențiali.

Ne așteptăm ca 2019 să stabilească noi reguli de joc în Social Media, așa că am început să renunțăm la a spune oamenilor despre clienții noștri. Le arătăm!

6. Interogări vocale

2019 nu inventează căutări vocale, dar va crește utilitatea lor. Cu mai mulți proprietari de smartphone-uri, comenzile vocale devin o conveniență pe care o apelează de 3,5 miliarde de ori pe zi numai pe Google.

Siri, Alexa, Cortana, Bixby sau Google Now sunt principalii asistenți ai miliarde de persoane care efectuează căutări zilnice, iar acest lucru modifică din nou dimensiunile marketingului de performanță online.

Căutările vocale diferă de căutările manuale de numărul mic de rezultate pe care le afișează. Cu siguranta doriti sa fiti printre primele optiuni, si ca marketer, doriti ca toti clientii dumneavoastra sa obtina cele mai bune rezultate. Soluția? Începând cu anul 2019, investiți mai mult în optimizarea SEO și țineți pasul cu tehnologia!

În același timp, cu această ocazie, sunteți încurajați să creați mai mult conținut original, și mai ales util pentru tipurile de public pe care le adresați.

Ca și până acum, în 2019, ne propunem să rămânem împreună cu clienții și partenerii noștri cu idei, soluții și propuneri ingenioase și vizionare. Scrie-ne  și aflați cum puteți profita de o astfel de ofertă!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *