Am nevoie de un sistem CRM?

Doar dacă:

Esti o afacere B2B

Vindem la întreprinderi, nu la consumatori. Toate cele mai importante produse CRM sunt construite cu un model de date B2B (business to business) cu Persoane de contact (persoane) care aparțin Conturilor (afacerilor). Puteți utiliza sistemele B2B CRM ca sistemele Really Simple for B2C (business-to-consumer), dar nu este ideal și s-ar putea să fiți mai bine cu un sistem simplu de gestionare a contactelor. Într-un mediu mixt, în principal, B2B cu unele B2C, compromisurile merită.

Prea multe sarcini pe care să ți le amintești

Dacă gestionați mai multe perspective pe care le puteți aminti, aveți nevoie de un sistem CRM, astfel încât nici o perspectivă să nu fie uitată și atunci când contactați o perspectivă în ciclul vânzărilor, aveți istoricul contactelor anterioare în fața dvs. Trebuie să stabiliți date de urmărire pentru fiecare perspectivă și să vi se reamintească când acestea sunt datorate.

Aveți personal de vânzări

Dacă aveți personal de vânzări, atunci doriți detaliile perspectivelor aflate sub controlul dvs., atât pentru a putea monitoriza ceea ce fac și pentru a vă asigura că în cazul în care părăsesc, conductele lor de vânzări nu părăsesc cu ele.

Procesul de vânzare lungă

Dacă aveți un proces de vânzare care durează peste o lună, nu vă veți aminti de unde se află fiecare prospect în ciclu și ce sa întâmplat în ultimul apel. Mai ales când se întorc după doi ani!

Vrei să faci Prognoza vânzărilor

Dacă doriți să faceți prognoză de vânzări (Opportunity Management în jargonul CRM), atunci trebuie să înregistrați valorile, probabilitățile și data estimată a încheierii fiecărei tranzacții și un scriitor de rapoarte pentru a le adăuga totul pentru dvs., răspândit pe parcursul lunilor.

Perspectivele dvs. au mai multe puncte de contact

Dacă potențialii clienți și clienții vor discuta cu mai multe puncte de contact din cadrul organizației dvs. și trebuie să vedeți rezultatul aceluiași lucru în timpul ciclului de vânzări, atunci aveți nevoie de un sistem CRM.

Vrei să faci Marketing

Dacă doriți să rulați campanii de e-mail fie pur și simplu pentru a trimite buletine de știri sau pentru a face mai multe campanii de marketing segmente de marketing sau picurare, atunci aveți nevoie de un sistem CRM atât pentru a ține datele cât și în mod ideal pentru a trimite e-mailurile, de asemenea, o perspectivă pe care o puteți vedea dacă au răspuns.

GestiuneFirma.Ro